با خريد سينک و هود وگاز و فر از تخفيفات ويژه ما نسبت به ليست قيمت کارخانه برخوردار شويد.

با خريد سينک و هود وگاز و فر از تخفيفات ويژه ما نسبت به ليست قيمت کارخانه برخوردار شويد همچنین با خدمات پس از فروش و ضمانت مرجوعی میتوانید با خیالی آسوده از گروه تولیدی کابینت سپیدار خرید نمایید.

این تخفیف شامل همه هموطنان میشود.

دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه سپیدار

گروه تولیدی کابینت سپیدار با کسب تجربه در زمینه دکوراسیون داخلی و نصب کابینت آشپزخانه توانسته است جایگاه خوبی را میان رقبای خود به دست آورده و میزان رضایت چشم گیری از سمت شما مشتریان عزیز را کسب نموده است.

امیدواریم در سالهای آتی نیز بتوانیم گامی در راستای پیشرفن کشور عزیزمان برداشته و بتوانیم نیاز شما عزیزان را پاسخگو بوده و جایگاه مناسبی در منازل شما کسب کنیم .

  1. دکوراسیون اتاق کودک.
  2. دکوراسیون اتاق نوجوان.
  3. دکوراسیون اتاق خواب .
  4. دکوراسیون اتاق نشیمن.

گروه کابینت سپیدار آماده ارایه خدماتی نظیر طراحی و ساخت انواع کمد دای دیواری در سبک های متنوع میباشد.

  1. کمد های دیواری سبک کودک.
  2. کمد های دیواری سبک نوجوان
  3. کمد های دیواری برای انباری.
  4. کمد دیواری مخصوص جای رخت خواب

گروه تولیدی کابینت سپیدار ارایه دهنده انواع کابینت آشپزخانه در طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا میباشد .که این گروه مفتخر به کسب موفقیت های چشمگیری در زمینه های کاری در خصوص دکوراسیون آشپزخانه می باشد امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشیم.

گروه تولیدی کابینت سپیدار درسال 1391 باتوجه به دانش شغلي، تجـربيات اكتسابي و استعداد در زمينه کابینت آشپزخانه با توكـل به خداوند منان فعاليت خود را در راستـاي مصنوعات چوبی(MDF) آغاز نموده و از بدو تاسيس در انديشه سرويس دهي مناسب و خدمات بهتر به مشتريان بوده است ، اينك مفتخر است كه گام كوچكي در راه خدمت به هموطـنان عزيزمـان برداشته است

  1. کابینت ام دی اف.
  2. کابینت فانتزی
  3. کابینت کلاسیک و مدرن
  4. کابینت فلزی

از خدمات ارزنده گروه تولیدی کابینت سپیدار میتوان به وجور مشاورین دلسوز و باتجربه در زمینه کابینت آشپزخانه و دکوراسیون منزل و داخلی اشاره کرد که این مشاوره ها به صورت رایگان بوده و هدف از این طرح خدمت هرچه بیشتر به مشتریان عزیز خود میباشد.

  1. مشاوره طراحی کابینت
  2. مشاوره تاسیسات آشپزخانه.
  3. مشاوره های قبل ار خرید کابینت.
  4. مشاوره لوله کشی آشپزخانه